Østjyllands Politi modtog onsdag aften kl. 21.50 en anmeldelse om, at tre personer stod og råbte ved arrestbygningen på Møllestræde i det centrale Randers, hvorfor et par patruljer straks blev sendt til stedet.
Kort tid efter fik den ene af patruljerne kontakt til tre personer, der passede på signalementet – og de blev derfor sigtet for ulovligt forsøg på kontakt til en indsat i Randers Arrest.
De tre personer var henholdsvis to 18-årige mænd fra Herning og en 23-årig mand fra Ikast, som efterfølgende blev bedt om at forlade området.
