Østjyllands Politi fik mandag kl. 20.03 en anmeldelse om tumult i en lejlighed ved Åbyvej i Åbyhøj. Da betjentene kom frem, viste det sig, at der havde været nogle stridigheder mellem to voksne familiemedlemmer, men der var faldet ro på situationen igen.
Den ene part, en 26-årig mand, havde dog en pakke med lidt hash stikkende op fra sin ene strømpe, og han blev derfor sigtet for besiddelse af euforiserende stoffer.
Oveni fik han en sigtelse for overtrædelse af våbenloven, da betjentene fandt en peberspray i lejligheden, som han boede i.
Ingen personer så ud til at være kommet noget til.
Både stoffer og peberspray blev beslaglagt med henblik på konfiskation.
