Betjente fra Østjyllands Politi vil fredag eftermiddag i tidsrummet fra kl. 13.00 – 15.00 være til stede ved Ellevangsskolen i Risskov, hvor en mand i sidste uge antastede nogle piger fra de mindre klasser.
Østjyllands Politi var ligeledes torsdag aften til stede på et forældremøde på skolen, hvor en større gruppe forældre var mødt op for at blive orienteret om situationen og efterfølgende havde mulighed for at stille spørgsmål til politiet.
“Vi vil fredag eftermiddag være til stede ved skolen og de tilknyttede boldbaner med uniformerede betjente og den mobile politistation, hvor man er meget velkommen til at rette henvendelse til os, hvis man har noget på hjerte. Vi hører gerne fra folk, som normalt færdes i området og muligvis måtte ligge inde med nye oplysninger om sagen, mens vi også gerne svarer på spørgsmål og bekymringer fra forældre og børn på skolen – alle er velkomne til at kontakte os,” siger vicepolitiinspektør Mads Flansmose fra Østjyllands Politi.
Læs om manden her: https://www.radiosnr.dk/mand-antastede-piger-ved-skole-politiet-efterforsker-sagen-i-risskov/
